رئال مادرید به دنبال دیه گو میلیتو
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
رئال مادرید به دنبال دیه گو میلیتو
  • بازدید : (192)

  این مهاجم آرژانتینی که یکی از ارکان اصلی قهرمانی ها اینتر در رقابت های فصل قبل بوده، در صدر فهرست خرید آقای خاص در بازار نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد.

 

گونسالو ایگواین، یکی از مهاجام اصلی کهکشانی ها به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی تواند برای دو ماه تیمش را همراهی کند و به این ترتیب اکنون کریم بنزما تنها گزینه شناخته شده مورینیو برای جانشینی این بازیکن است.

 

 

رئالی ها همچنین احتمال انتقال ادین ژکو، مهاجم وولفسبورگ و امانوئل آدبایور، مهاجم منچسترسیتی را نیز بررسی می کنند اما از آنجا که مورینیو فصل گذشته با میلیتو در اینتر کار کرده است، تمایل بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارد تا به این ترتیب جان تازه ای به خط حمله تیمش بدهد.

 

 

میلیتوی 31 ساله اخیرا نگرانی اش را از وضعیت تیم اینتر که تحت هدایت بنیتس قرار دارد، اعلام کرده است و بی میل نیست که یک بار دیگر این فرصت را پیدا کند که زیر نظر مورینیو بازی کند. 

 

 

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: